Společnost Kofola je známá především pro výrobu a distribuci stejnojmenného nealkoholického nápoje, který je oblíbený v Česku i zahraničí. Nyní oznámila, že na trh uvede vlastní řadu džusů a ledových čajů. Stane se tak z důvodu ukončení spolupráce s firmou Rauch, která džusy a čaje Kofole dodávala. Rozhodnutí o ukončení spolupráce bylo vzájemné a společnosti to dává možnost větší flexibility a rozšíření portfolia produktů.
Kofola bude mít vlastní džusy a ledové čaje
Nové produkty, které se Kofola rozhodla uvést na trh, se budou prodávat pod názvem Curiosa. Těšit se můžete na ovocné šťávy a smoothies, které budou znázorněním zdravého životního stylu a kvalitních surovin. Těšit se můžete na klasické, ale také originální příchutě, jako je například kombinace manga s kurkumou nebo červeného rybízu s levandulí.
Kofola také rozšíří spolupráci s firmou Dilmah, výrobcem čajů, a na český trh uvede jeho ledové čaje, a to hned v několika příchutích. „Uvedením nových produktů posilujeme naši ambici nabízet zdravější alternativy nápojů na trhu, které neobsahují přidaný cukr ani umělá sladidla.“, uvedl generální ředitel Kofoly ČeskoSlovensko, Daniel Buryš.
A proč se společnost rozhodla rozšířit svou nabídku? Jednoduše reaguje na poptávku po zdravějších alternativách nápojů a snaží se ještě víc posílit svou pozici na trhu. Ukončení spolupráce s firmou Rauch je tedy strategickým krokem, který posílí nezávislost společnosti a její flexibilitu. „Myslím, že obě dvě strany to hodnotí jako velice úspěšnou spolupráci. Teď jsme se ale dohodli, že každý půjdeme vlastní cestou.“ řekl Buryš.
Něco končí a něco jiného začíná
Díky rozhodnutí Kofoly uvést na trh své vlastní džusy a ledové čaje může lépe reagovat na poptávku zákazníků po zdravějších, ale neméně chutných nápojích. Společnost tak posiluje svou pozici na trhu a otevírá prostor pro další nové příležitosti, které by mohly podpořit její růst.
Nicméně v této oblasti bude Kofola nováčkem, proto bude zajímavé sledovat, jak se vypořádá se silnou konkurencí již zavedených značek. Obstojí a přesvědčí spotřebitele o exkluzivitě a kvalitě svých nových produktů?